dc.contributor.author |
Dončevová, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-04T06:58:09Z |
|
dc.date.available |
2025-06-04T06:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-224-2116-4 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/257 |
|
dc.description.abstract |
Cieľom publikácie bolo vytvoriť inovatívny priestor pre prezentáciu rodového hľadiska s multidisciplinárnym charakterom a iniciovať konštruktívnu vedeckú diskusiu o rodovo inkluzívnom prístupe v (nielen) edukačných vedách. Prináša prehľad doterajšieho vedecko-výskumného poznania v oblastiach, v ktorých je zjavný prienik edukačných vied a rodových štúdií; identifikáciu aktuálnych aspektov smerovania problematiky pri zohľadnení potreby edukačnej teórie aj praxe. Zároveň definuje výskumné výzvy pre blízku budúcnosť. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Vedecká monografia je výstupom projektu VEGA 1/0316/22 „Multidisciplinárne aspekty feminizácie školstva“ financovaného Ministerstvom školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR. |
en_US |
dc.publisher |
Veda |
en_US |
dc.subject |
vzdelávanie |
en_US |
dc.subject |
rod -- súvislosti |
en_US |
dc.title |
Edukačné výzvy rodovej inklúzie alebo ako sme na tom vo výchove a vzdelávaní? |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |