| dc.contributor.author | Dončevová, Silvia | |
| dc.date.accessioned | 2025-06-04T06:58:09Z | |
| dc.date.available | 2025-06-04T06:58:09Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.isbn | 978-80-224-2116-4 | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/257 | |
| dc.description.abstract | Cieľom publikácie bolo vytvoriť inovatívny priestor pre prezentáciu rodového hľadiska s multidisciplinárnym charakterom a iniciovať konštruktívnu vedeckú diskusiu o rodovo inkluzívnom prístupe v (nielen) edukačných vedách. Prináša prehľad doterajšieho vedecko-výskumného poznania v oblastiach, v ktorých je zjavný prienik edukačných vied a rodových štúdií; identifikáciu aktuálnych aspektov smerovania problematiky pri zohľadnení potreby edukačnej teórie aj praxe. Zároveň definuje výskumné výzvy pre blízku budúcnosť. | en_US |
| dc.description.sponsorship | Vedecká monografia je výstupom projektu VEGA 1/0316/22 „Multidisciplinárne aspekty feminizácie školstva“ financovaného Ministerstvom školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR. | en_US |
| dc.publisher | Veda | en_US |
| dc.subject | vzdelávanie | en_US |
| dc.subject | rod -- súvislosti | en_US |
| dc.title | Edukačné výzvy rodovej inklúzie alebo ako sme na tom vo výchove a vzdelávaní? | en_US |
| dc.type | Book | en_US |