DSpace Repository

Ako študenti učiteľstva vnímajú argumentáciu a dôkazy

Show simple item record

dc.contributor.author Jánošková, Katarína
dc.contributor.author Kiss, Tunde
dc.contributor.author Vráblová, Lenka
dc.contributor.author Slavíčková, Mária
dc.date.accessioned 2023-12-07T09:47:16Z
dc.date.available 2023-12-07T09:47:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-80-7603-351-1
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/133
dc.description.abstract Argumentácia a dôkazy sú významnou súčasťou vyučovania matematiky, pričom ich zaradenie je do veľkej miery v rukách učiteľa. Formou skupinových interview sme zisťovali predstavy a postoje budúcich učiteľov matematiky ohľadom argumentácie a dôkazov vo vyučovaní matematiky. Študenti učiteľstva zväčša vnímali veľký význam argumentácie a dôkazov vo vyučovaní. Niektorí majú ťažkosti predstaviť si ich zaradenie do vyučovania. Na základe výsledkov interview sa domnievame, že tieto problémy môžu súvisieť s nedostatkom skúseností študentov s argumentáciou už počas základoškolského či stredoškolského štúdia. Tieto domnienky je však nutné ďalej preskúmať. en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze en_US
dc.subject argumentation en_US
dc.subject pre-service mathematics teacher preparation en_US
dc.title Ako študenti učiteľstva vnímajú argumentáciu a dôkazy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account