DSpace Repository

Rozvoj argumentačných schopností žiakov na druhom stupni základných škôl

Show simple item record

dc.contributor.author Slavíčková, Mária
dc.date.accessioned 2023-12-07T09:47:30Z
dc.date.available 2023-12-07T09:47:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-80-86843-76-6
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/134
dc.description.abstract Schopnosť argumentovať je jednou zo kľúčových kompetencií, ktoré by sme vyučovaním matematiky mali rozvíjať. Aj keď učitelia s týmto, resp. jemu podobným výrokom, súhlasia, častokrát nevedia, ako podporiť argumentáciu a schopnosť tvorby matematického dôkazu na hodinách matematiky čo najprirodzenejšie. V tomto príspevku predstavíme niekoľko prístupov, ktoré možno priamo využiť na hodinách matematiky a primäť tak žiakov k argumentácii. en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Plzeň en_US
dc.subject argumentation en_US
dc.subject reasoning by images en_US
dc.subject pre-service mathematics teacher preparation en_US
dc.title Rozvoj argumentačných schopností žiakov na druhom stupni základných škôl en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account