DSpace Repository

Ako budúci učitelia vnímajú argumentáciu a dôkazy

Show simple item record

dc.contributor.author Jánošková, Katarína
dc.contributor.author Slavíčková, Mária
dc.date.accessioned 2023-12-07T09:47:39Z
dc.date.available 2023-12-07T09:47:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-80-8147-123-0
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/135
dc.description.abstract V príspevku predstavíme výsledky skupinových interview so študentmi 1. ročníka magisterského stupňa učiteľstva matematiky zamerané na ich predstavy od argumentácií, dôvodení a dôkazoch en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Univerzita Komenského v Bratislave en_US
dc.subject argumentation en_US
dc.subject pre-service mathematics teacher preparation en_US
dc.title Ako budúci učitelia vnímajú argumentáciu a dôkazy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account