dc.contributor.author |
Jánošková, Katarína |
|
dc.contributor.author |
Slavíčková, Mária |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-07T09:47:39Z |
|
dc.date.available |
2023-12-07T09:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-8147-123-0 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/135 |
|
dc.description.abstract |
V príspevku predstavíme výsledky skupinových interview so študentmi 1. ročníka magisterského stupňa učiteľstva matematiky zamerané na ich predstavy od argumentácií, dôvodení a dôkazoch |
en_US |
dc.description.sponsorship |
This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Univerzita Komenského v Bratislave |
en_US |
dc.subject |
argumentation |
en_US |
dc.subject |
pre-service mathematics teacher preparation |
en_US |
dc.title |
Ako budúci učitelia vnímajú argumentáciu a dôkazy |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |