DSpace Repository

Rozvíjanie argumentačnej úrovne žiakov

Show simple item record

dc.contributor.author Slavíčková, Mária
dc.date.accessioned 2023-12-07T12:20:27Z
dc.date.available 2023-12-07T12:20:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-80-7561-359-2
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/150
dc.description.abstract Schopnosť argumentovať, nielen v matematike, sa v dnešnej dobe ukazuje ako dôležitá kompetencia. Argument odvolaním sa na autoritu môže v niektorých situáciách stačiť, ale sú situácie, najmä v matematike, kedy odpoveď „lebo je to v učebnici nie je postačujúca, resp. by postačujúca byť nemala. V príspevku sa preto zameriame práve na aktivity podporujúce hlavné argumentačné módy, ktoré možno identifikovať vo vybraných slovenských učebniciach pre základné školy, resp. úlohách určených pre žiakov druhého stupňa ZŠ. en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem en_US
dc.subject argumentation en_US
dc.subject reasoning en_US
dc.subject classroom discussion en_US
dc.title Rozvíjanie argumentačnej úrovne žiakov en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account