DSpace Repository

Argumentačné úlohy na druhom stupni základných škôl

Show simple item record

dc.contributor.author Slavíčková, Mária
dc.contributor.author Novotná, Jarmila
dc.date.accessioned 2023-12-07T13:41:33Z
dc.date.available 2023-12-07T13:41:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-80-7603-429-7
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/162
dc.description.abstract V príspevku je predstavený pohľad na dve vybrané učebnice matematiky, jednu z Českej Republiky a druhú zo Slovenka, z dvoch perspektív. Prvou perspektívou je spôsob sprístupnenia nového učiva, druhou je typ (prevažujúci) argumentácie, či už prezentovaný, alebo na základe filozofie učebnice očakávaný. en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Praha en_US
dc.title Argumentačné úlohy na druhom stupni základných škôl en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account