DSpace Repository

Budúci učitelia a ich predstavy o argumentácii a zdrojoch

Show simple item record

dc.contributor.author Jánošková, Katarína
dc.contributor.author Hrušková, Katarína
dc.contributor.author Valášková, Dominika
dc.contributor.author Vráblová, Lenka
dc.date.accessioned 2023-12-07T13:43:40Z
dc.date.available 2023-12-07T13:43:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-80-7603-429-7
dc.identifier.uri https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/163
dc.description.abstract Cieľom príspevku je opísať postoje a názory budúcich učiteľov na argumentáciu a dôvodenie na hodinách matematiky. Výsledky poukazujú na to že budúci učitelia matematiky si uvedomujú pred nástupom do zamestnania potrebu dôvodenia, majú vedomosti o rôznych formách zdôvodňovania a zaujímajú sa o rozvoj matematického myslenia s prepojením na reálne využitie, ale chýba im istota v zdôvodňovaní počas vyučovacích hodín. en_US
dc.description.sponsorship This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Praha en_US
dc.subject argumentation en_US
dc.subject pre-service mathematics teacher preparation en_US
dc.title Budúci učitelia a ich predstavy o argumentácii a zdrojoch en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account