dc.contributor.author |
Jánošková, Katarína |
|
dc.contributor.author |
Kiss, Tunde |
|
dc.contributor.author |
Vráblová, Lenka |
|
dc.contributor.author |
Slavíčková, Mária |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-07T09:47:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-07T09:47:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7603-351-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/133 |
|
dc.description.abstract |
Argumentácia a dôkazy sú významnou súčasťou vyučovania matematiky, pričom ich zaradenie je do veľkej miery v rukách učiteľa. Formou skupinových interview sme zisťovali predstavy a postoje budúcich učiteľov matematiky ohľadom argumentácie a dôkazov vo vyučovaní matematiky. Študenti učiteľstva zväčša vnímali veľký význam argumentácie a dôkazov vo vyučovaní. Niektorí majú ťažkosti predstaviť si ich zaradenie do vyučovania. Na základe výsledkov interview sa domnievame, že tieto problémy môžu súvisieť s nedostatkom skúseností študentov s argumentáciou už počas základoškolského či stredoškolského štúdia. Tieto domnienky je
však nutné ďalej preskúmať. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Univerzita Karlova v Praze |
en_US |
dc.subject |
argumentation |
en_US |
dc.subject |
pre-service mathematics teacher preparation |
en_US |
dc.title |
Ako študenti učiteľstva vnímajú argumentáciu a dôkazy |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |