dc.contributor.author |
Kiss, Tünde |
|
dc.contributor.author |
Michal, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-07T09:49:06Z |
|
dc.date.available |
2023-12-07T09:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-8147-123-0 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.uniba.sk/xmlui/handle/123456789/144 |
|
dc.description.abstract |
V rámci príspevku sa budeme zaoberať používaním zdrojov na vyučovacích hodinách matematiky na základných a stredných školách na Slovensku a v Českej Republike. Našim cieľom je zistiť, aké zdroje učitelia matematiky používali pred dištančnou výučbou, aké nové zdroje objavili počas online vyučovania a taktiež nás zaujíma, ktoré zdroje používali naďalej aj napriek tomu, že dištančné vyučovanie skončilo, teda v súčasnosti počas prezenčnej výučby. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 951822. H2020 číslo 951822, Enhancement of research excellence in mathematics teacher knowledge, acronym MaTeK (projectmatek.eu). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Univerzita Komenského v Bratislave |
en_US |
dc.subject |
physics teachers |
en_US |
dc.subject |
mathematics teachers |
en_US |
dc.subject |
resources use |
en_US |
dc.title |
Zmena v používaní zdrojov vo vyučovaní matematiky vplyvom dištančného vyučovania |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |